Kategoriler

6 Aralık 2012 Perşembe

Bir doyduk bir doyduk ki Asmalımescit 11 Leblon'da:)




Bir doyduk bir doyduk ki 11 Leblon'da:)

Eşimin doğum günü için Asmalımescit'te; 11 Leblon'un Çarşamba akşamı Rembetiko Gecesi'ni seçtim. Mekanın ismini çok duyduk ama ilk defa gittik. Kapıdan girişten itibaren sevdim burayı. Loş ışık, taş duvarlar, romantik masa düzeni, hafif müzik, güleryüzlü karşılama ve tabi ki mis kokular. Fix menü uygulanan bir geceyi seçmiştim. Neler yiyeceğimizi önceden az çok okumuştum ama okumakla olmuyormuş, görmek ve yemek gerekiyormuş. Önce minik çay tabaklarında mezelerimiz geldi (yaklaşık 15 farklı çeşit). Hepsi iyi malzemeden ve az önce yapılmış gibi tazeydi. (Sanırım yoğurtlu semizotunun yoğurdu manda yoğurdu idi ki böyle bir lezzet görmedim).

Servisi yapan kibar beyefendi bizi uyardı, "lütfen mezelerle doymayın çünkü birazdan gelecek ara sıcak ve sıcaklara yeriniz kalmaz" diye. İyi ki uyarmış, öyle güzel lezzetler geldi ki... Palamut, kağıtta pastırma, kalamar tava, balık böreği, yaprak ciğer, humusta karides vs... Elbisemizin içine sığamaz duruma geldik anlayacağınız...

Hepsi çok lezzetliydi. Mekan bizden tam puan aldı. Emeği geçenlere çok teşekkür. Yine geleceğiz... NOT : Kişi başı 100 TL. (limitsiz içki ve limitsiz güleryüz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder